Rossz az, aki rosszra gondol, de némelyik tervező egyszerűen kiprovokálja, hogy az ember mindenféle 18 karikás dolgokat lásson bele szegény ártatlan logókba.
A brazíliai Institute for Oriental Studies (Orientalisztikai Intézete) logója egy felkelő Napot ábrázol egy japán épület előtt. A jóhiszeműség szemüvegén keresztül nézve.
Honnan ismered fel a jó számítógépdoktort? Onnan, hogy hamar elment, és nem hagyott vírust. HAHAHAHAHAHAHA
Ezen a parabolán tuti csak poreszcsatornákat lehet fogni.
Emlékeztek arra a megható filmre, ahol a Billy Elliott nevű angol kisfiú azért harcol, hogy balettozhasson? Ez a logó biztosan nagyon tetszett volna neki.
Hé, ti gyümölcsök ott! Mit csináltok???
Az angol Office of Government Commerce (OGC) 14 000 fontot fizetett az alábbi logó tervezéséért. Ami mindössze egy szép, minimalista logónak tűnt. Amíg valaki el nem forgatta 90 fokkal. Ha egyszer beleláttad, soha többé nem tudod máshogy nézni.
Ezt a logót 1973-ban tervezték a Catholic Church’s Archdiocesan Youth Commission (a Katolikus Egyház Érseki Ifjúsági Bizottsága) számára. Hát ööööö. Önmagában nem lenne para, sőt nagyon cuki. Csak hát azok a pedofilbotrányok, ugye…
Azóta ez a gyermekgyógyászati központ jobb belátásra tért, és logót váltott.
Ebben a gyógyszertárban kiKÚRálják a pácienst. (Elnézést, de ezek egyszerűen kihozzák az emberből a legszarabb szóvicceket!)
Logóbakiba nem csak a megvalósult logónál lehet belefutni. Itt van 2013 logóbalhéja is: szakmai körökben nagy felháborodást váltott ki a Zsolnay Porcelán Céh logópályázata, ahol úgy gondolták, hogy 32 rugóért és 2 napos határidővel biztos rendkívül míves, igényes és átgondolt pályaművek fognak születni. Na, az internet népe gondoskodott logóötletekről. Itt az egyik remekmű, de ebben a Facebook csoportban a többit is meg tudjátok nézni.