Nem, nem azért, mert ingyenélők vagyunk, de egy ajándék parfümmintától, vagy egy csodás ékszertoktól azonnal vidámabban fizetünk ki csilliárdokat is. Íme 10 bolti marketingfogás, ami elcsavarja a fejünket.
Megvannak azok a csajok, akik mindent márkás reklámszatyrokban cipelnek, mert EGYSZER vettek egy kulcstartót a Gucciban? Na, mi nem ilyenek vagyunk, de szeretjük a csodás textilszalagos tartós reklámtáskákat, olyan, mint egy ajándék magunknak. (Az ajándék textilszatyor is ide tartozik)
Ha már ajándék: nincs annál kedvesebb, amikor a ruhánkat, vagy a sálat, amit vettünk, selyempapírba csomagolják. Instant szerelem.
És a fülbevalókhoz, nyakláncokhoz kapott kis selyemtasakok? Jajj mennyi mindenre lehet használni őket!
Szeretjük a pótgombokat, pót patentokat, színes cérnákat, szeretjük, ha gondolnak rá, hogy ezek a ruhák használva lesznek.
És a drágább holmiknál nagyon, de nagyon szeretjük a garanciát vagy a 10 napos visszaválthatóságot. És szeretjük, ha egy nagyobb összeg után törzsvásárlókártyát és automatikus kedvezményt kapunk, mert biztosan visszatérünk.
Illatok! Ha egy boltban mindig beazonosíthatóan jó illat van, szívesen térünk vissza.
Ja, és a segítőkészséget: ha az adott boltban nincs a termék a méretünkben, ne nekünk kelljen végigtelefonálni az ország összes márkaboltját. Imádjuk azokat a helyeket, ahol minden követ megmozgatnak, hogy megtalálják az áhított darabot.
Ahol nem mondanak nemet arra, hogy levegyék a próbababáról az utolsó darab S-es méretet, ami nekünk kell.
Normális méretű tükör, kényelmes próbafülke, jó zene próbáláshoz és szék (!!!) a próbafülkében. Nem is értjük, ezek miért nem alapkövetelmények, ha éppen el akarnak adni nekünk valamit.
És igen, ahol termékmintát, kis parfümöt, utazó kiszerelésű kozmetikumot kapunk ajándékba!