Néha a reklámok hasznos, szép ügyek szolgálatába állnak, mint amilyen például a környezetvédelem. Összegyűjtöttük nektek a kedvenceinket!
 A kép magáért beszél: vannak olyan problémák, amiket nem söpörhetünk a szőnyeg alá.

 Te ilyen simán végignézed a vízpazarlást? – mered ránk a kérdés. Ha tippeket szeretnél, hogy hogyan tudsz a mindennapokban takarékoskodni a vízzel, mi is írtunk pár ötletet.

 Hát igen, fák nélkül az élet nem lesz akkora móka a felnövekvő generációknak.

 Még egy olyan ártatlan irodalmi hős is, mint a kis herceg, felelős lehet az erdők kiirtásáért, több milliós könyvmegjelenésével. Olvass inkább e-könyvet, szorgalmazza a felirat.

 Ugye nem örülnél, ha a tengernek csak ilyen gyümölcsei lennének?

 Az óriásplakáton csak ennyi áll: Az óceán szintje minden eddiginél gyorsabban emelkedik. Hogy mennyire gyorsan, azt a plakát tetejére szerelt hullámos peremmel érzékeltetik: ahogy fogy az árnyék, úgy öntik el a „hullámok” magát a plakátot.

 „Ennyi szén-monoxidot spórolnál meg, ha egy nap nem használnád az autódat.” Ez olvasható a kínai utcákon meglepetésszerűen az álló autók mögé helyezett hatalmas fekete lufin.

 Egy okos és látványos megoldás mosdókra specializálva: minél több papírt használsz el, annál jobban apad el a Föld faállománya.

 A magyarországi WWF két éve a legzöldebb módon kampányolt az 1%-ért: a pandának öltözött hostessek a pláza mozgólépcsőjének a tetején odaadták a szórólapot, lent pedig elkérték, hogy újra fel tudják használni.
 Készen állsz egy víz alatti nyelvleckére? Egy másik, friss és ropogós magyar reklámot mutatott be a napokban a magyarországi Greenpeace, extrém forgatási helyszínnel:
Képek innen: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
					
					
					
					
					
					
 2013.08.01. 
					    	
		        	
		        	
		        	




