Bár a reklámosok hajlamosak azt hinni, hogy a Star Wars olyan, mint a félpucér csajok, hogy mindent el lehet adni vele, ez azért nem mindig van így.
Amikor 2010-ben kijött az Adidas reklámja menő képekkel, sejtelmes hangulattal és olyan nagyágyúk cameóival, mint David Beckham, Daft Punk, Snoop Dogg és Noel Gallagher, az volt A Megtestesült Kúlság. Bár belegondolva nem fogalmaztunk pontosan: még mindig A Megtestesült Kúlság.
Birodalmak sorsáért harcolnak, miközben egy normális mondatot nem tudnak felmondani a stúdióban: Yoda mester és a Sötét Nagyúr a TomTom GPS-nél. Ti használnátok Star Wars-hősöket GPS-hangnak?
A Spike TV 2008-as reklámjában Darth Vader újfent bebizonyítja, hogy nem igazán szeret veszíteni, bármilyen küzdelemről is van szó.
Egy elég bizarr japán reklám 1978-ból. Tonhalkonzerv és Darth Vader? Pár kommentelő szerint még mindig jobb, mint az új SW-részek.
A Currys PCWorld azt állítja, hogy munkatársai bármilyen fogyasztói igényre tudnak megoldást. Még teljes testet borító szőr esetében is.
Egy egészen friss (2013 májusi) reklám egy filmekre specializált rádióadótól.
Így hirdetett 2010-ben a Disney, amikor még nem vásárolta fel a Lucas-filmeket, csak a SW-hétvégéket reklámozta.
Nagy filmek, mobil méretben, reklámozza a német Vodafone egyik szolgáltatását. Jópofa.
Jöjjön egy magyar példa is: a MOL vívó világbajnokság idei kreatívja sem mentes a Star Wars-áthallástól.
A Volkswagen díjnyertes reklámja annyira őrületesen cuki, hogy akárhányszor megnézzük, beindul tőle az ovulációnk. De nem csak mi csípjük ennyire: 2011-es megjelenése óta több mint 57 millió megtekintése van a videónak. Az Erő velük van!