Vannak helyzetek, amikor a legbársonyosabb hangú kedves ügyfélszolgálatosban is eltörik valami.
„Nem működik ez az izé.” – NO de melyik izé a 32000 közül?!
„Nem értek hozzá, nem tudom mi a nevem gondoltam maga megmondja…” – Húha, ehhez lehet, hogy nem lesz elég egy egyszerű ügyfélszolgálatos…
„Írtam már egy e-mailt önöknek, hogy nem működik az internet, csak nem tudom elküldeni.” – Oké, ha megkaptuk majd válaszolunk!
„Miért van az hogy, én bárkit tudok hívni, de engem nem hív senki?” – Ezt a barátaival kellene megbeszélni…
„A barátnőm miért telefonálhat olcsóbban az egyik mobilszolgáltatónál mint én maguknál (másik mobilszolgáltató)?” – Hát a piaci verseny az úgy, működik, hogy…
„Vettem egy feltöltőkártyát, de nem tudom beledugni a telefonomba, mert nincsen kivágva a kis téglalap.”
„Na szóval, megvettem ezt a netbookot maguknál, de lassan indul az internet, muszáj nekem ezt mindig elindítanom, ha csak az e-mailjeimat akarom elolvasni?” – Nem, nem muszáj ha beéri a régi levelek olvasgatásával…
„Két nagy problémám van, az egyik, hogy sokat kellett várnom a kapcsolásra, a másik, hogy addig elfelejtettem, hogy miért is telefonáltam.” – Cavinton, csókolom, Cavinton!
„Az unokám azt mondta, ha beköttetem az internetet, akkor ő majd használja, de én mit csináljak vele amíg nincs itt?” – Néha tessék leporolni!
„Megvettem ezt az okos telefont maguknál tavaly, de azóta sem tudom használni, visszavihetem, és kapok helyette egy butát, vagy mit?” – Keresünk egyet, ami nem okosabb a kedves ügyfélnél…
A meghökkentő ügyfélmondatokat köszönjük Reninek!
Kép: innen