Fesztiválok, olimpiák nem létezhetnek nélküle, de már egy egyszerű hétvégi bevásárlás során is szinte elkerülhetetlen, hogy hozzá ne jussunk egy roppant eredeti reklámajándékhoz. A legbizarrabbak közül szemezgettünk.
Hol vannak már a reklámtollak! A reklámajándék-ipar évről évre újabb gyöngyszemekkel látja el a gondos marketingeseket, mi, nyomorult fogyasztók pedig a lánc végén már csak elkerekedett szemmel állunk a legdurvábbak láttán:
Stresszlabda-tartó: a stresszlabda értelmetlenségétől most picit tekintsünk el, és ízlelgessük a szót: stresszlabda-tartó. Marketingesek álma, újabb logózható felület YES! Minket amúgy emlékeztet valami teljesen másra, kommentben jöhet a megfejtés!
Strasszos törölköző: hát igen, mi is imádjuk, amikor a puha Swarowski-kristályok simogatják testünket – said no one ever.
Asztali zen kert. Minihomokozó a céges laptop mellé, valahogy mégsem érezzük a harmóniát, pedig a szorgos gyártók még a kavicsra is rávésték, hogy ZEN, ha esetleg nem értenénk, hogy most át kell szellemülni.
Mobilfotel. Sose értettük, miért jó az, ha a mobilunk egy napágyban pihen? Minősített esete a babzsákos kivitel.
Picire összecsomagolt, vízben megnövő póló. Hogy ott álljunk egy vizes pólóval a kád felett, és a vákuumtechnológia lehetőségein merengjünk, más célja nem lehet.
Írható bögre.Elsőre még akár jó ötletnek is tűnhet, de aztán sosincs a közelben kréta, nem is lehet ilyen kerek felületre szépen írni, elmaszatolódik abban a pillanatban, hogy kézbefogod. Nem is tűnt jó ötletnek sose!
Akárcsak az USB bögremelegítő, ami gyakorlatilag garantálja a kávé billentyűzetbe ömlését.
Vagy az a bögre, amiben beépített centrifuga keveri a kávét. WTF?!
Illatosító szett meditációs zene cd-vel. Komolyan, van bárki, aki valaha meghallgatott már egy ilyet? Pláne, meditált erre otthon, miközben magába szívta a potpourri illatát?
A mell formájú stresszlabda. Itt már tényleg elfogynak a szavak.