Új szelek fújnak a reklámbizniszben: kommunikálni kell a fogyasztóval ahelyett, hogy megmondanák neki a tutit. Ez jól is van így, de néha a reklámosok hajlamosak feltételezni, hogy a fogyasztók őrült módon boldogak lesznek attól, hogy a legújabb marketingfogással várják őket. Tényleg azt hiszik, hogy mi azt hisszük, amit hisznek, hogy hiszünk?
“De jó, itt egy interaktív banner! Rákattintok, lássuk, mi történik!”
„Nini, micsoda jópofa flashmob! Hát ezt azonnal felveszem a mobilommal és kirakom a Facebookra!”
„Nahát, megváltozott a címke szélén az a kis sáv, és a sortáv is nagyobb. Milyen fiatalos lett! Mostantól én is csak ilyet veszek!”
“Egy QR kód az óriásplakáton! Megvárom a következő lámpát, és addig leolvasom az iPhone-ommal!”
“Fantasztikus, végre hozzácsomagoltak egy csomag papírzsebkendőt a kedvenc magazinomhoz! Mindig is ki szerettem volna próbálni!”
“Nyerhetek egy sapkát? Hol van a márka rajongói oldala, hogy csatlakozhassak hozzá?? Persze hogy ezt megosztom az ismerőseimmel is!”
”Havonta frissülő háttérkép és képernyővédő a kedvenc termékeimmel és a legjobb ajánlatokkal! Hát ezt azonnal telepítem!”
“Na srácok, most milyen vicces reklámmal készültetek a kedvenc youtube-os Beyoncé klipem elé?”
“Végre! Itt egy szuper 5%-os kedvezménykártya, és csak 20 ismerősömet kell meghívnom ahhoz, hogy megkapjam. Semmi akadálya!”
“Nahát, egy zenélő villamosmegálló! Imádom, ha korán reggel ismerős dallamok fogadnak!”