A Kedves Ügyfélnek mindig igaza van. Nekünk meg szép lassan forr fel az agyvizünk.
„Igen hölgyem, Ön jól sejti, a NAGY BETŰKKEL ÍRT LEVELEKET MINDIG KIEMELTEN GYORSAN KEZELJÜK. Minél nagyobb, annál gyorsabb. Sőt, különös kedvességgel oldjuk meg az Ön problémáját.”
„Eltalálta! Nem azért válaszolunk 1 nappal később, mert rengeteg ügyfelünk összetett problémájával foglalkozunk, hanem direkt ki akarunk szúrni Önnel. Van is egy kis fogadásunk is, hogy ki húzza a legtovább válasz nélkül. Hajrá!!”
„Igen, lebuktam! Ahogy Ön is észrevette, egyáltalán nem értek a munkámhoz. Megyek és fel is mondok.”
„Az Isten szerelmére, hát semmiképp ne kezeljen úgy, mint egy másik embert! Én csak egy ügyfélszolgálatos vagyok, nyugodtan bánjon úgy velem, ahogy megérdemlem.”
„Igen, ahogy Ön is mondja, Más Cégeknél Ez Sokkal Jobban Megy. (Kérem, fáradjon át hozzájuk.)”
„Ahogy A NAGY BETŰKKEL ÍRT LEVELEK írásban, úgy szóban a kiabálás és a káromkodás nyitja meg a legjobb kapukat a gyors és hatékony hibamegoldás felé. Önnek kibaszottul igaza van.”
„Semmi nem tesz olyan boldoggá, mint egy csalódott ügyfél. Meséljen még arról, hogy a gyerekek ajándéka elromlott, vagy miattunk nem tudja elküldeni álmai állására az önéletrajzát. Meséljen, még!”
„Igen, én személyesen tehetek arról, hogy nem működik valami. Hiszi vagy sem, a teljes cégcsoport minden folyamatát kontrollálom innen a gépem mellől az egeremmel, és időnként még azt is megengedik, hogy az időjárás alakulásába is beleszóljak.”
„Tudom, tudom, Ön elfelejtette elolvasni a használati utasítást, és most nem érti mi történik. Természetesen egyetértek, felesleges is ilyesmivel terhelni az embereket, a tudatlanság boldogság. Elrontotta a terméket? Semmi gond, küldünk egy másikat máris, ajándékba.”
„Igen? Önnek aranykártyája van, és a XII. kerületben lakik? Ismeri a főnökömet? Gratulálok, Önt a tenyerén hordozza az élet! Szeretném most azonnal megoldani minden problémáját, és ha szabad, közben orálisan kényeztetném.”