„Azt hitted, hogy leadtad? Hogy el lesz fogadva? Kedves gondolat, de NEM!” Íme 10 e-mail, ami mandinerben száguld vissza, mikor grafikusként épp csak elküldted a modositas_21_vegleges_2014_v9.pdf-et.
„Upsz, bocs, lemaradt egy logó, azt még rátennéd az aljára?” – De ezt miért nem tudod akkor kitalálni, mikor még nem csináltam nyomdai leadást az elfogadott jpg-ből?
E-mail 1: „Hívlak telefonon” – 1 perc múlva: „Hívlak” – 30 másodperc múlva: „Felveszed?” – Nem, mert szeretnék elszámolni tízig, mielőtt megint kedvesen kell bólogatnom valami SOS hülyeségre. Vagy csak egyszerűen nem, mert nem is hallom!
„Figyi, tudom, hogy ez már a tizedik kör, de ez nem teljes kör, mert csak egy szót kell javítani, egy perc az egész!” – Már az sem egy perc, hogy ezt elolvastam.
Account: „Mi ez a szöveg???” – Grafikus: „Te küldted…” – Account: „Ja, bocs, ez egy előző változat, csatolom az újat!” – Grafikus: „%/+?§”
„Azt hittem, egyértelmű, hogy…” – Mondták már neked, hogy kapd be? Na az egyértelmű!
„Bocs, tudom, hogy én írtam el a szövegben, de nem vetted észre, hogy szarul van? Mármint nem olvastad el?” – Nem, a szöveg a te dolgod, a design az enyém. Ismered azt, hogy copy-paste?
„Mi tart ezen ennyi ideig?” – Erre nem válaszolok most, mert épp NAGYON dolgozom.
„Tudom, hogy én kértem az új tervet, de az előző jobb volt.” – Ok kedves design-szakértő, akkor most melyik is legyen?
„Ha most nem adjuk le 10 percen belül, akkor kétszer annyiba kerül majd, és hát az nagyon szar lenne MINDENKINEK.” – Mármint neked, ugye?
„Tök oké, csak kell egy pont a végére.” – Akkor miért nem írtad oda????