Mi csak a pénzünket szeretnénk elkölteni! Ebay, Vatera, eladós csoportok Facebook-on… Mindegy, melyiket használod, biztosan ismerős az alábbi tíz eset.
Amikor a cucc gazdája nem válaszol a hőn áhított cuccal kapcsolatban. Most mi van, nem kell a pénzem?!
Amikor valaki 5 jelzőt, netán márkanevet beletesz a címbe. És ebből 4 nem illik az adott termékre. „Zara Bershka Mango Stradivarius” – és az aukció tárgya egy kínaiból származó melegítő.
Hamis dizájner cuccok, amiről messziről látszik, hogy kamuk. Komolyan nem érzitek cikinek ilyet hordani?
A „különleges”, „retro” és „fiatalos” szavak jelentése a valóságban: furcsa, divatjamúlt és kurvás, valamint minden „vintage”, ami csipkés és/vagy púderszínű.
Amikor valaki „tutira viszi” a holmid, netán még le is üti az aukciós oldalon, félreteszed neki, aztán soha többé nem hallasz róla. -1 idegszál, ha közben egy valóban komoly vevőt lepattintasz emiatt.
Amikor valaki szemetet árul. Vagy „apró hiba” van a terméken, amit elfelejt megemlíteni: pl. a felső eleje ki van égetve, le van szakadva az ujja és más apróságok…
Amikor a kép alapján a világ végéről rendelt cucc élőben teljesen más. Az eBay modellen még mesés selyem tunika ideérve már 100% műszálas ocsmányság, az olcsó bizsuk kinézetre is OLCSÓK és társai.
No international shipping. :(((
Hülyék és írni nem tudók: mert nem mindegy, hogy jeggings vagy leggings, a Bershka nem Berschka és bár ne kéne azon agyalni, hogy vajon milyen néven van feltöltve a khaki farmer, majd beírni az összes létező variációt (keki, kheki, gatya, gatyó, naci, nadrág…stb), hogy hátha…
Amikor valaki nem törli le az (itt vagy más oldalon) eladott termékét, amilyet természetesen ezer éve keresel és épp a méreted. Lett volna.
Köszönjük Dita!